Friday, May 19, 2006

Turkish Peace Garden-Montreal

Montreal Botanik Bahce icinde yer alan Turk Baris Bahcesi'nde 18 Mayis gunu gerceklesen kokteyl sonrasi cektigim fotograflari sizlerle paylasmak istiyorum. Turk bayrakli balonlarla ve Ataturk'un portresi altinda yapilan guzel bir kokteylden sonra bahceyi kisa bir sure icinde olsa gezebildik.

19 Mayis Gecnlik ve Spor Bayriminiz kutlu olsun...






































Montreal Olimpiyat Stadyumu






Iznik'den getirtilen ciniler..

















5 Comments:

At 12:15 AM, Blogger Murat Ozdemir said...

tuh ya ben botanik bahceye giremedim gec gittigim icin, bilsem turk bahcesi oldugunu yeniden denerdim, kismet bir dahaki sefere

 
At 8:35 AM, Blogger Hanife said...

Botanik bahce cok guzel bir yer, mutlaka gormelisiniz...

 
At 9:10 PM, Blogger Behiye said...

Fotoğraflar çok güzel Hanife, Ege'ciğin yeri ayrı tabii. Bunun dışında böyle bir yer ve etkinlik olduğunu bilmek beni daha da mutlu etti. Ne hoş:)

 
At 9:29 PM, Blogger Hanife said...

Tesekkur ederim Behiye'cigim..

 
At 9:21 PM, Blogger Hanife said...

Tesekkurler..

 

Post a Comment

<< Home