Sunday, May 22, 2005

Montreal Manzaraları

Bugun biraz sehir turu yaptık. Hem alısveris hem biraz gezme oldu. Hava mayısın sonu olmasına ragmen oldukca serindi.O yuzden arabadan pek dısarı cıkmadık. Fotografların cogunu da bu yuzden arabadan cekmek zorunda kaldık..

Fotografların uzerine gelerek buyutebilirsiniz...


Klasik Montreal Evleri...


Montreal Tepesi


Yuksek yuksek:))

Otel

Montreal Sokaklari






Bayrak


Tim Hortons


Agac Dali



Kilise



Sainte Catherine Caddesi



Yolda


Ne ararsan bulacagin 1 Dolarlik magaza: Dollarama


Alisveris Merkezi


Koprunun uzerinden sehir merkezi..

4 Comments:

At 12:24 AM, Anonymous Anonymous said...

SU YOLDA RESMİ VARYA SANKİ MASLAK -LEVENT YOLU GİBİ TANIDIK GELDİ HAYATIM
NE KADAR DÜZENLİ TEMİZ GÖRÜNÜYOR ÇEVRE ÇOK BEĞENDİM BENDE Mİ SENİN YANINA KAÇSAM NE:)))))))))))))
NİHAN

 
At 7:49 AM, Blogger Hanife said...

Ah canım benim gel dersen ne derim sana. Bayıla bayıla kos gel derim:)) Ne iyi olur... Burada can arkadasımın olması:)))
Cok opuyorum seni....

 
At 10:03 AM, Blogger Nilüfer said...

Fotoğraflar çok güzel ve çok net.Bende fotoğraflarla ilgili bir blog oluşturdum.Linklerinize eklerseniz sevinirim.

 
At 11:23 AM, Anonymous Anonymous said...

Tabii eklerim Nilufer...
Fotograflarım icin soylediklerinden dolayı tesekkurler..

 

Post a Comment

<< Home